Dodacie podmienky

Dodacie podmienky

Odporúčanie pre zákazníkov:

Pri preberaní tovaru od zamestnanca prepravnej služby, si prosím vždy skontrolujte, či obal doručenej zásielky nie je poškodený. Pokiaľ je obal poškodený, jasne a zrozumiteľne to napíšte do dodacieho listu, ako podozrenie na skrytú závadu. Výrazne to uľahčí priebeh vybavovania prípadnej reklamácie. Aj napriek tomu, že spolupracujeme len s overenými prepravcami, nie je možné na všetkých dodaných zásielkach zamedziť prípadnému poškodeniu obalu a tovaru počas prepravy a manipulácie.

Doprava zadarmo:

V snahe o maximálne zefektívnenie dopravných nákladov a snahe o znižovanie negatívnych vplyvov na životné prostredie, spoločnosť ENROM garantuje dopravu zadarmo na všetky objednávky, u ktorých hodnota presahuje sumu 500 € bez DPH.
Pri objednávkach, ktoré nedosahujú túto hodnotu, sa bude pri fakturácii za tovar účtovať poplatok za dopravné a balné.
Bez ohľadu na výšku hodnoty objednaného tovaru sa účtuje za dobierku doplatok vo výške 2 €.

Platby:

  • odporúčame platbu vopred na účet ČSOB, zálohovú faktúru Vám zašleme na Vami uvedený e-mail.
  • platba na dobierku, príplatok 2 €
  • na faktúru. Táto možnosť platí výhradne len pre štátna správa, mestských a obecných úradov, školy a školné zariadenia, atď.

Daňový doklad:

Daňový doklad zasielame poštou prípadne spolu s tovarom a slúži zároveň aj ako záručný list, obdržíte ho vždy pri prevzatí tovaru.

Termíny dodania:

Termíny dodania sú uvedené v on-line cenníku, alebo katalógu pri každom produkte. V prípade zmeny termínu dodania z našej strany, Vás budeme obratom telefonicky kontaktovať.
Pri atypických rozmeroch či iných požiadavkach zo strany zákazníka je potrebné sa na termín dodania informovať osobitne.

Prevzatie tovaru zákazníkom:

Pri preberaní tovaru od prepravnej služby je zákazník povinný, skontrolovať si, či nedošlo k poškodeniu obalu ako aj tovaru pod obalom. Aj napriek tomu, že ENROM spolupracuje výhradne s preverenými prepravnými službami a tovar je riadne balený, nie je vždy možné zamedziť prípadnému poškodeniu obalu počas prepravy a manipulácie. Ak zákazník pri obhliadke zistí, že obal je poškodený, napíše to do dodacieho listu napr. ako „podozrenie na skrytú závadu.“ Na neskoršie reklamácie v dôsledku poškodenia obalu počas prepravy sa nemusí potom prihliadať.

 

Prečo si vybrať ENROM®

Silný partner so zárukou kvality.

Najväčší dodávateľ solárnych riešení v strednej Európe.
Naše produkty sú certifikované s garanciou až 12 rokov.

Výroba a vývoj na Slovensku

Originálny výrobca zo Slovenska s 40 ročnou tradíciou + nemeckou kvalitou a know-how.

Najvýhodnejšia cena priamo od výrobcu.

Najlepšia cena priamo od výrobcu. Najhustejšia sieť certifikovaných montážnych partnerov na Slovensku.

Riešenie pre malých aj veľkých

Máme riešenie pre každého. Od domácností po veľké a atypické inštalácie.

 

Chcete vedieť viac o našich výrobkoch?

Radi odpovieme na otázky každému záujemcovi o naše riešenia.

 

Letné zníženie cien!

Zľava - 15% na všetky informačné vitríny ! ! !